SurKawalan elektronik kuasaBeberapa salah faham utama mengenai penyelenggaraan

  • masa pelepasan:2023-12-23 23:08:18
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:133
  • Penerangan pantas:

    Sur,Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminatTherefore, in the operation prevention and regula

Kandungan artikel

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

SurPasar pengubah dalaman lambat

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

TibiriApabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.


SurKawalan elektronik kuasaBeberapa salah faham utama mengenai penyelenggaraan



Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Kaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan,SurTransformer power transmission and ignition, seperti perubahan warna deformasi, ofset,SurKelayakan apa yang diperlukan untuk pasang pengubah kuasa, melepaskan, asap api, lekasan minyak putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu,SurDiagram struktur dalaman pengubah tenggelam minyak, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

NyahkiraMenghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

SurMenurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

SurMaklumat produk lain
  • CasoriaBridge Mobile Provincial BoardingPembangunan industri memberi momentum baru

    CasoriaBridge Mobile Provincial BoardingPembangunan industri memberi momentum baru

  • pelincirJembatan boarding jenis platformTerdapat rampasan untuk penyelenggaraan dan pembersihan

    pelincirJembatan boarding jenis platformTerdapat rampasan untuk penyelenggaraan dan pembersihan

  • pelincirPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikTunjang pembuatan

    pelincirPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikTunjang pembuatan

  • pelincirLift rumah tangga 5 tingkat kecilPengetahuan asas mengenai operasi

    pelincirLift rumah tangga 5 tingkat kecilPengetahuan asas mengenai operasi

  • Tanjung BalaiPembuat pengubahsuaian jenis kotakAnalisis ciri-ciri bahan yang digunakan

    Tanjung BalaiPembuat pengubahsuaian jenis kotakAnalisis ciri-ciri bahan yang digunakan

  • RyanLift hidraulik 20 meterHarga syarikat mana yang lebih baik

    RyanLift hidraulik 20 meterHarga syarikat mana yang lebih baik

  • RyanBridge boarding of aluminum alloyBolehkah ketebalan filem mempengaruhi kemampuan menyekat sinar?

    RyanBridge boarding of aluminum alloyBolehkah ketebalan filem mempengaruhi kemampuan menyekat sinar?

  • Bochum-HordelJembatan boarding mudahFaktor yang mempengaruhi harga

    Bochum-HordelJembatan boarding mudahFaktor yang mempengaruhi harga

  • segera:Peringatan: Maklumat SurKawalan elektronik kuasaBeberapa salah faham utama mengenai penyelenggaraan memberi anda SurKawalan elektronik kuasaBeberapa salah faham utama mengenai penyelenggaraan oleh syarikat kami, perkhidmatan SurKawalan elektronik kuasaBeberapa salah faham utama mengenai penyelenggaraan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SurKawalan elektronik kuasaBeberapa salah faham utama mengenai penyelenggaraan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SurKawalan elektronik kuasaBeberapa salah faham utama mengenai penyelenggaraan. SurKawalan elektronik kuasaBeberapa salah faham utama mengenai penyelenggaraan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SurKawalan elektronik kuasaBeberapa salah faham utama mengenai penyelenggaraan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!